Klachten en complimenten

Ben je het ergens niet mee eens?

We doen ons best om samen met de school en ouders de juiste onderwijsplek te vinden voor iedere leerling. Toch kan het gebeuren dat je het niet eens bent met een beslissing of aanpak. We vinden het belangrijk om hierover in gesprek te gaan.
Op deze pagina lees je hoe je je zorgen of klachten met ons kunt delen en wat er daarna gebeurt.

Heb je een klacht?

Ben je niet tevreden over onze communicatie of dienstverlening? We horen dit graag, zodat we samen in gesprek kunnen en waar mogelijk verbeteringen kunnen doorvoeren. Hier lees je hoe je je klacht kunt indienen: Complimenten of klachten.

Niet eens met een besluit over een TLV?

Is er een toelaatbaarheidsverklaring (TLV) aangevraagd en ben je het niet eens met de afgifte of afwijzing? Je kunt dan bezwaar maken. In de bezwaarprocedure van het samenwerkingsverband lees je hoe dit werkt. Dit moet binnen 4 weken na het besluit binnen zijn bij Profi Pendi. Hoe dit werkt lees je hier: Proces bezwaar TLV.

Samen in gesprek

We geloven in het belang van een goed gesprek. Door naar elkaar te luisteren, kunnen we vaak samen tot een oplossing komen en voorkomen dat een bezwaar een juridische procedure wordt.

Lukt het na intern bezwaar niet om er samen uit te komen? Dan kan Profi Pendi je bezwaar indienen bij de Landelijke Bezwaaradvies Commissie (LBT) of je klacht doorzetten naar de Landelijke Klachten Commissie (LKC). Dit is een onderdeel van Stichting Onderwijsgeschillen, waarbij ons samenwerkingsverband, Profi Pendi, is aangesloten.

Meer informatie over een bezwaar bij de LBT lees je op de website van de LBT.
Meer informatie over een klacht bij de LKC lees je op de website van de LKC.

Heb je een compliment?

Zijn we je goed van dienst geweest? Dat horen we graag! Je kunt je compliment delen met de medewerker die je heeft geholpen of mailen naar info@profipendi.nl.